Współpracę z klientem rozpoczynamy od rozmowy oraz zrozumienia problemów i celów jakie przyświecają organizacji. To one, a nie aspekty techniczne, pozwalają nam na zasugerowanie najlepszego rozwiązania a także na elastyczne podejście do realizacji bez ryzyka utraty z oczu rezultatów jakie mają zostać osiągnięte. Proces poznawania potrzeb klienta ma charakter iteracyjny, co oznacza że następuje ciągła wymiana uwag i informacji między nami a klientem aż do osiągnięcia porozumienia w kwestii oczekiwanych wyników i sposobu ich osiągnięcia.

W trakcie tego procesu przykładamy dużą wagę do tego, żeby osoba podejmująca decyzję o implementacji zmiany miała pełną wiedzę nie tylko o tym co będzie realizowane, ale również dlaczego została wybrana dana ścieżka i z jakimi korzyściami lub ewentualnym ryzykiem się to wiąże. Dobrze wykonana analiza jest kluczowa do podjęcia decyzji o sposobie osiągnięcia postawionych sobie celów, ale również o tym czy realizacja rozwiązania w takiej lub jakiejkolwiek formie jest celowa. Ocenę tej zasadności określa się często terminem „feasibility study”.

Po podjęciu decyzji o realizacji rozwiązania ciężar prac przesuwany jest w znaczącym stopniu na dostawcę rozwiązania. Nie oznacza to jednak utraty kontaktu z docelowym użytkownikiem, którego wiedza i oczekiwania są kluczowe przy rozwiązywaniu pojawiających się w czasie prac problemów i wątpliwości. Ta wiedza przydatna jest szczególnie, kiedy zrealizowane rozwiązanie trafia do testów akceptacyjnych po stronie odbiorcy.

Testy są okazją dla odbiorcy do weryfikacji zgodności wykonanych prac z wcześniejszymi ustaleniami, zgłoszenia problemów technicznych, które pojawią się przy symulowanych scenariuszach produkcyjnych, ale także do przeprowadzenia odpowiednich szkoleń i modyfikacji wynikających z doświadczeń użytkowników z realną kopią rozwiązania. Odpowiednio przeprowadzone testy gwarantują, że zarówno samo wdrożeni, jak i późniejsze wykorzystanie rozwiązania będzie odbywało się bez stresu i problemów. Testy akceptacyjne odbywają się w naszej infrastrukturze, choć na życzenie klienta oferujemy również przygotowanie środowiska testowego po stronie klienta służącego do dalszego szkolenia użytkowników.

Prace nad rozwiązaniem kończy zazwyczaj wdrożenie lub przekazanie rozwiązania do wdrożenia zespołom specjalistów po stronie klienta. Oferujemy zarówno przygotowanie dedykowanego środowiska pod stworzone rozwiązanie, jak również wdrożenie w infrastrukturze klienta czy też wsparcie takiego wdrożenia przez samego klienta, jeśli taka jest potrzeba.

Wdrożenie nie stanowi jednak końca pracy. Zapewniamy naszym klientom wsparcie produkcyjne naszych platform oraz doradztwo w ich dalszym rozwoju stając się trwałym i wiarygodnym partnerem technologicznym z pomocą którego organizacja może skupić się na swojej podstawowej działalności czerpiąc jednocześnie korzyści z najnowszych technologii.

Jak możemy Ci pomóc?

Opisz nam swój cel i pozwól zasugerować rozwiązanie

Let us change our traditional attitude to the construction of programs. Instead of imagining that our main task is to instruct a computer what to do, let us concentrate rather on explaining to human beings what we want a computer to do.

Donald Knuth